Over de Sportvisser

OVER ONS.

Hengelsportvereniging HSV de Sportvisser is met bijna 800 leden 1 van de grootste hengelsportvereniging uit de Gemeente Neder-Betuwe. HSV de Sportvisser is opgericht in 1954.

WAT BIEDEN WIJ

HSV de Sportvisser beheert over verschillende wateren buitendijks in de Gemeente Neder-Betuwe bij Ochten, IJzendoorn en Echteld. De vereniging doet dit in goede samenspraak met de desbetreffende eigenaar.
De vereniging heeft een gezellig en actief bestuur die wedstrijden organiseren voor senioren en jeugd. De wedstrijden bestaan uit competitie wedstrijden voor senioren en jeugd. Ook worden er losse wedstrijden georganiseerd met dagprijzen.

HSV de Sportvisser is lid van de hengelsportfederatie Midden-Nederland Nederland, aangesloten bij Sportvisserij Nederland. Hierdoor kunt u met een VISpas of JeugdVISpas van HSV de Sportvisser in praktisch alle wateren in Nederland vissen.

WAT DOEN WIJ.

HSV de Sportvisser organiseert over het hele jaar wedstrijden. Sinds kort geven we ook vislessen aan onze jeugdleden onder begeleiding van een VISmeester.

De wedstrijdleiding organiseert over het hele jaar wedstrijden zoals,

• jeugdwedstrijden
  • Wintercompetitie met dagprijzen
  • 50+ wedstrijden met dagprijzen