Het laatste verenigingsnieuws

Verhuizing vroegtijdig doorgeven.

publicatiedatum: Donderdag, 12 april 2018

Gaat u verhuizen of bent u al verhuisd geef dit dan vroegtijdig door zodat de vispas niet op het oude adres afgeleverd word. Dit scheelt ons als bestuur extra werk en er word door Sportvisserij Nederland extra kosten in rekening gebracht voor die gene die de vispas opnieuw aanvraagt. Bent u verhuisd of gaat u verhuizen geef dit dan door aan Sportvisserij Nederland of via leden.de-sportvisser@outlook.com

Welkom

HSV "de Sportvisser" is een hengel-sportvereniging uit het betuwse Ochten en telt ruim 700 leden, zowel binnen als buiten de gemeente Neder Betuwe. De vereniging organiseert over het hele jaar wedstrijden. In de winterdag om de week en in de zomer periode iedere week. De wedstrijden worden in meerdere disciplines gevist, zoals 50+ wedstrijden, koppelwedstrijden, losse wedstrijden en een marathon.

Ook voor de jeugd staan er wedstrijden op het programma in 2 leeftijd groepen 6 t/m 11 jaar en 12 t/m 16 jaar. De prijsuitreiking vindt meestal plaats op de eerste zaterdag in november. Met een paar rondjes bingo en een hapje en een drankje maken we er een gezellige avond van. Nationaal Fruitpark te Ochten is hiervoor de perfecte locatie.

Op deze website kunt u diverse zaken vinden over onze vereniging en wedstrijden. Zoals onze agenda, alle uitslagen en veel meer.

Voor meer informatie kijk op de Website Sportvisserij Nederland en voor de jeugd is er de website Stekkie.nl.